• My Cart 0

    Du har ingen varer i handlekurven din.

  • 0
Kupongkode: SD18

Spørsmål og svar

Rekkefølge

Spørsmål: Hvordan kan jeg bestille?
A: Velg en kategori fra rullegardinmenyen, bla etter et element du liker og velg det, du skal bli omdirigert til produktsiden, der du må velge en farge, størrelse og legge til spesielle krav om nødvendig.

Spørsmål: Kan jeg betale med kredittkortet mitt?
A: Ja, vi aksepterer alle store Kreditt- og debetkort som inkluderer, men er ikke eksklusive for Visa og MasterCard.

Spørsmål: Jeg vil gjerne annullere bestillingen min.
A: Ikke bekymre deg så lenge pakken din for ditt ikke-tilpassede produkt ikke ble levert ennå, du kan avbryte det ved å kontakte vårt serviceteam.

Spørsmål: Kan jeg bestille ved å ringe servicenummeret?
A: Beklager for øyeblikket er vi ikke i stand til å ta bestillingen din via telefon. Men vi jobber hardt for å bringe deg funksjonen. Men du kan fortsatt bruke Smartphone til å bestille.

Spørsmål: Hva er spesielle krav?
A: Hvis du trenger noen endringer som skal gjøres til produktet, kan du beskrive det i spesialkravfeltet, f.eks. kjolen har ingen stropper, men du ønsker å ha stropper, så kan vi ordne det, vi kan til enhver tid gi endringer for alle kjoler.

Betale

Spørsmål: Hvilke betalingsalternativer er tilgjengelige?
A: Du kan betale for kjøpet ditt med alle større kreditt- og debetkort, eller legge inn en ordre med forutbetaling, og kontakt vår støtte for tilgjengelig forutbetalingsalternativ som inkluderer bankoverføring, Western Union og MoneyGram.

Spørsmål: Er betalingen min sikker?
A: Absolutt et ja! Vi bruker høyeste industristandarder for å sikre vår nettside og betalingsprosessen. sherridress.com er fullstendig PCI-kompatibel og sertifisert for å behandle betalinger. Hver bit av informasjonen du gir oss behandles kryptert via Secure Socket Layer (SSL).

Kuponger/Rabattkoder

Spørsmål: Hvor kan jeg innløse min kupong eller rabattkode?
A: Under kassen har du muligheten til å angi den spesifikke koden, den vil bli brukt på hele handlekurven.

Spørsmål: Hvor mange ganger kan jeg bruke rabattkoden?
A: Hver kjøper en gang, så lenge kampanjen er aktiv.

Spørsmål: Jeg har registrert meg for nyhetsbrevet ditt, hvor er koden min?
Svar: På grunn av forskrift må du gå inn i postkassen din og aktivere nyhetsbrev abonnementet, koden vises etter at du har klikket på aktiveringslenken.

Størrelse

Spørsmål: Hvordan kjenner jeg størrelsen min?
A: Hver produktbeskrivelsesside har et detaljert størrelsesdiagram, du kan måle deg selv og velge kjolen størrelse i henhold til resultatet. Ikke bli forvirret hvis du ender med å ha en annen størrelse som vanlig uformell slitestørrelse, kjoler har forskjellige størrelser.

Spørsmål: Hvordan måler jeg meg?
A: Vi bruker tre forskjellige faktorer, Bust, Midje og hofter.

- Bryst: Mål rundt den største delen av brystet.

- Midje: Mål rundt naturlig midje.

- Hofter: Mål rundt den fulle delen.

Pass på at du bruker tette klær mens du måler deg selv. Sjekk om kjole har en innebygd bh i så fall måle deg selv uten bH.

Spørsmål: Mine kroppsmålinger passer ikke til en bestemt størrelse!
A: Du kan velge egendefinerte målinger og angi kroppsmålinger i bestillingsdetaljene uten å velge en forhåndsdefinert størrelse. Ekstra avgifter kan gjelde.

Spørsmål: Er størrelsene f.eks. UK 10, standard britiske størrelser?
A: Det er ingen standardstørrelser for kjoler i Storbritannia eller EU, og derfor bruker hver produsent sitt eget diagram stort sett. Vennligst sjekk vårt størrelseskart for detaljer.

Shipping

Spørsmål: Hvilke fraktalternativer er tilgjengelige?
A: Vi tilbyr standard og fremskyndet frakt over hele verden. For dråpe eller bulk frakt og engros containerskip vi ikke har fremskyndede alternativer, vennligst kontakt oss hvis du vil bestille mer enn 100 kjoler. Vi har gode grossistpriser og turer til våre skreddersydde verksteder.

Spørsmål: Hvor lenge er leveringstiden?
A: Når pakken din forlater vårt kvalitetssikringslager, tar det ca 7-8 dager å komme deg, avhengig av varen du bestiller, opprinnelse og destinasjon.

Spørsmål: Kan jeg endre leveringsadressen etter at bestillingen ble lagt?
A: Ja, vennligst kontakt vår kundeservice, men merk at vi ikke kan endre leveringsadressen etter at frakten allerede var behandlet.