• My Cart 0

    Du har ingen varer i handlekurven din.

  • 0
Kupongkode: SD18

Returrett

Generelle returregler

1. Kontakt vår kundeservice for å starte returprosessen innen 7 dager etter mottak av varen / varene dine.

2. Vær oppmerksom på at vi kun godtar produkter i sin opprinnelige tilstand, og vi kan ikke behandle produkter som returneres uten vår forkunnskap. Hvis du ønsker å returnere noen eller alle deler av bestillingen din, må du kontakte kundeservice ved å kontakte oss og få et "Produkt Retur" skjema som må inkluderes i pakken.

3. Fargefeil: Hvis fargen på elementet mottatt ikke er det som ble bestilt, er du kvalifisert til å få full refusjon.

4. Denne returretningslinjen gjelder ikke for våre forretningsforhandlere. Ta kontakt med oss ​​for ytterligere instruksjoner.

Spesifikke retningslinjer for våre varer

Bestill kansellering

Vi forstår at det er et svært viktig forpliktelse å bestille en kjole til din spesielle anledning, og vår avbestillingsregel ble formulert med dette i tankene. Det er imidlertid viktig å merke seg at våre kjoler er laget for å bestille. Når skredingsprosessen er påbegynt, kan materialene ikke gjenbrukes. Vær oppmerksom på at etter at du har bestilt bestillingen, er det fortsatt tid til å forandre deg. For detaljer, se vår avbestillingsregler nedenfor.

Avbestillingsregler

- Ordrer kansellert innen 24 timer etter betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for full refusjon.

- Ordrer kansellert innen 24 til 72 timer med betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon som består av full fraktkostnad og 80% av produktkjøpsprisen.

- Ordrer kansellert innen 72 til 120 timers betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon som består av full fraktkostnad og 50% av produktkjøpsprisen.

- Ordrer kansellert utover 120 timer etter betalingsbekreftelse, vil kun få delvis tilbakebetaling av full fraktkostnad.

- Når bestillingen din er sendt, kan den ikke lenger kanselleres.

Hvis du vil kansellere bestillingen din, logg deg inn på Mine bestillinger, velg bestillingen du trenger hjelp med, og be om kansellering.

Erstatning eller refusjon

Din tilfredshet er av største betydning for oss. Ved ankomst av pakken foreslås det at du sjekker kjole for å sikre at den er laget i henhold til bestillingsspesifikasjonene. Vennligst prøv kjolen din så snart som mulig uten å endre, vaske kjole eller fjerne taggen. Vær oppmerksom på at du må kontakte oss for å starte returprosessen.

Hvis du kommer tilbake eller bytter ut kjoler eller tilbehør, må du sørge for at de er i deres opprinnelige forhold - ubrukt, uvasket, uendret, ubeskadiget, rent, fri for lint og hår og med merker intakt og festet. Du vil være ansvarlig for alle returkostnader.

Defekte, skadede eller feilleverte varer

Du er kvalifisert til å få full refusjon hvis varene dine er defekte, skadede eller feilleverte. Hvis du mener at varene dine ble skadet under leveransen, må du skaffe dokumentasjon fra "Dokumentasjonskode" fra leverandøren av leveransen, som skal inkluderes i den returnerte pakken.

Dimensjonering eller montering

Som alle våre kjoler er sydd og tilpasset, kan den ferdige kjole variere med omtrent en tomme i begge retninger av de angitte målingene. For å sikre at kjole passer perfekt, har våre skreddere reservert ekstra stoff i sømmer for å tillate mindre endringer.

Størrelsesavvik

Hvis din kjole størrelse er forskjellig fra spesifikasjonene til bestillingen din med mer enn en tomme, oppfordres du til å finne en lokal skredder for å gjøre justeringer. I dette tilfellet vil vi refundere deg opptil 40% av produktkjøpsprisen (unntatt fraktkostnad). Skulle du velge dette alternativet, husk å be om kvittering fra skredderen. Kopien av kvitteringen må gis for å kreve tilbakebetaling.

Varen er den størrelsen du bestilte, men passer ikke

Vennligst forstå at varer som ikke passer riktig, men i samsvar med spesifikasjonene du bestilte ikke kan returneres eller byttes ut. Alternativet er å søke etter en lokal skreddersydelse på egen bekostning. Vær oppmerksom på at hvis bestillingsspesifikasjonene dine varierer sterkt fra den endelige størrelsesforespørselen, er det kanskje ikke mulig å endre størrelsen.

Fargematch

Innstillingene på skjermen kan endre fargen på bildene som vises på nettstedet. Svak fargeavvik kan ikke bety at kjole er defekt eller feilsendt. Men hvis du er positiv at du har mottatt varen i feil farge, vennligst kontakt kundeservice for å se om det er mulig å returnere eller refundere.

Elementer som ikke kan returneres eller utveksles

1. Ingen retur og ingen utveksling for personlige varer.

2. Ingen retur og ingen utveksling for perishables, øredobber (inkludert smykker sett med øredobber), og personlig pleie varer (inkludert dameundertøy, etc.) på grunn av hygieniske grunner.

Returprosess

1. Send inn en returforespørsel ved å kontakte oss til kundeservice innen 7 dager etter mottak av bestillingen. Ta med en forklaring og fotografier med angivelse av årsaken til retur.

Vi forbeholder oss retten til ikke å godta avkastningen uten forhåndsgodkjenning fra vår kundeservice.

2. Når vår kundeservice har godkjent forespørselen din, vil vi gi deg en returadresse samt en produktreiseformular som må fylles ut og leveres med retur. Vennligst send varen / varene dine via ditt lokale postkontor innen 3-5 virkedager etter mottak av returskjemaet. Vennligst hold sporingsnummeret trygt.

3. Alle returelementene (e) vil gå gjennom inspeksjoner. Vi behandler refusjonen når vi bekrefter at produktet har de problemene du nevnte. Når tilbakebetalingen er behandlet av oss, tar det vanligvis 10-15 virkedager for at midlene skal krediteres kontoen din, avhengig av banken eller betalingstjenesten. Din bank eller betalingstjeneste kan kreve en liten transaksjonsavgift.

Vennligst merk: Vi forbeholder oss retten til ikke å behandle tilbakebetaling dersom de returneres i uakseptabel stand.

Returen-adressen: Ta kontakt med vår service-epost: [email protected]