• My Cart 0

    Du har ingen varer i handlekurven din.

  • 0
Kupongkode: SD18

Returrett

Vi beklager å gi deg ulemper. Hvis du ikke er fornøyd med bestillingen din, kan du kontakte vår kundeservice for å starte returprosessen innen 14 dager etter at du har mottatt varen (e). Vennligst les returpolicy nøye, og sørg for at alle kriterier er oppfylt før du sender gjenstander tilbake til oss. Denne retningslinjene gjelder for alle varene på nettstedet, bortsett fra de som er spesielt merket.

Generelle returrett

Du kan få tilbakebetaling for mangelfulle, skadede eller feilleverte varer, størrelsesavvik og problemer med uoverensstemmende farger osv. Vær oppmerksom på:

1. Vennligst ikke returner varer uten å ha konsultert med vår kundeservice. Vår kundeservice vil starte returprosessen med deg.
2. Når du mottar retur, vil varen bli vurdert av vår kvalitetssikringsavdeling. Vær oppmerksom på at gjenstander som viser tegn på slitasje, endret, endret størrelse eller skadet på noen måte ikke kan aksepteres for retur.
3. Eventuelle uautoriserte, feilpakkete eller ikke-forsikrede pakker vil bli returnert til avsenderen.

Vennligst kontakt vår kundesupport før du sender tilbake noen produkter. Alle henvendelser må sendes senest 14 dager etter mottakelse av forsendelsen. Produktet må returneres uskadet, uoljet, uvasket, uforandret eller ikke slitt annet enn å prøve produktet (e) på og i samme tilstand som det ble solgt til deg. Vær oppmerksom på at eventuelle etiketter eller merker må forbli intakte og at produktet (e) skal returneres i eller med originalemballasjen. Hvis gavene blir sendt med produktet ditt, må du returnere det også.

Spesifikke returrett

Full refusjon

Bestillingen din er kvalifisert for full refusjon hvis produktet du har mottatt er:

Skadet - Hvis du mottar et skadet produkt, vennligst kontakt oss umiddelbart. Vær veldig beskrivende for skadene og last opp meningsfulle bilder av skaden. Etter at vi har mottatt forespørslene dine, vil vi håndtere det innen 48 timer.

Produktfeil - Hvis du har mottatt et annet produkt, kan du kontakte oss innen 14 dager. Last opp meningsfulle bilder av det mottatte produktet. Vi behandler det innen 24 timer.

Størrelsesmatch - Ettersom alle kjolene våre er sydd og tilpasses, kan den ferdige kjolen variere med omtrent en tomme i begge retninger for de spesifiserte målene. For å sikre at kjolen din fortsatt vil passe perfekt, har skreddersakene laget alle våre kjoler med ekstra stoff i sømmene for å tillate mindre størrelse. Hvis kjolestørrelsen din avviker fra spesifikasjonene til bestillingen din med mer enn en tomme, kan du gjerne velge mellom følgende alternativer:

1. Du oppfordres til å finne en lokal skredder for å gjøre justeringer. Vi refunderer deg for opptil 10% av produktprisen som skreddersømkostnader.
2. Du har lov til å sende tilbake kjolen for gratis endringer, men du må betale for frem og tilbake fraktkostnader.
3. Forstå at kjoler som ikke passer ordentlig, men i samsvar med spesifikasjonene du bestilte, ikke kan returneres eller byttes.

Fargematch - Innstillingene på datamaskinskjermen kan endre fargen på bildene som vises på nettstedet vårt. Liten fargeavvikelse av kjolen din og fargen som vises på skjermen kan ikke bety at kjolen er mangelfull eller ikke sendt. Hvis du er sikker på at du har mottatt varen i feil farge, kan du kontakte kundeservice for å se om retur eller tilbakebetaling er mulig. Det er tre hovedfaktorer som forårsaker 90% av fargeforholdene.

1. Fargekalibrering av enheten din, hver dataskjerm eller mobil enhet kan vise fargene på en annen måte
2. Forbedringer av digital kontrast av det aktuelle bildet kan bidra til illusjonen av en feil farge
3. Fotografens kamera, belysningssett og bakgrunn kan gjøre at klesfargen ser annerledes ut

Den eneste måten å sikre at du virkelig får riktig farge er å kjøpe en fargeprøve fra oss.

Elementer som ikke kan returneres eller byttes

1.Ingen avkastning og ingen utveksling for personlige ting.
2.Ingen retur og ingen utveksling for forgjengelige ting, øreringer (inkludert smykkesett som inneholder øreringer) og personlig pleievarer (inkludert undertøy osv.) På grunn av hygieniske årsaker.

Stil mismatch - Hvis dressmakerne våre eller partnerne leverer feil kjole til oss, og så leverer vi den kjolen til deg. Du er kvalifisert for full refusjon.

Delvis refusjon

Produkt trenger skreddersydd arbeid
Hvis ditt tilpassede skreddersydde produkt trenger en skreddersøm, fordi størrelsen ikke er riktig, kan det hende vi kan støtte deg med skreddersømregningen. Kontakt vår kundesupport for detaljer.

Mangler egendefinerte funksjoner
Hvis kjolene dine mangler egendefinerte funksjoner som du noterer i bestillingen din (f.eks. Blomsterdekor på kjolen), er du kvalifisert for delvis refusjon. Ta kontakt med vår kundeservice for mer informasjon.

Sen forsendelse med hurtige ordrer
Hvis den hurtige bestillingen ikke kom frem i tide, vil vi returnere det hastige behandlingsgebyret. Ta kontakt med vår kundeservice.

Bestill avbestillinger

Vi forstår at det er et veldig viktig selskap å bestille en kjole til din spesielle anledning, og avbestillingsreglene våre ble opprettet med tanke på dette. Det er imidlertid viktig å merke seg at kjolene våre er bestilt, og når skreddersydd prosessen har begynt kan materialene ikke brukes på nytt. Den gode nyheten er at etter at du har bestilt, er det fremdeles mye tid for deg å ombestemme deg. For ytterligere informasjon, vennligst se våre avbestillingsregler nedenfor.

Ubetalte ordrer kanselleres automatisk etter 3 dager. Vi mottar hundrevis av testbestillinger hver dag som medlemmene våre bruker for å sitere bestemt handlevogninnhold og lagre fakturaen for senere henvisning.

Hvis du vil kansellere bestillingen, kan du kontakte oss eller Live Chat for å fortsette.

Når bestillingen er sendt, kan den ikke lenger kanselleres.

Handlinger Tidsrammer Refunderte beløp
Produkt Frakt kostnad
Kjoler, sko, tilbehør, etc. innen 12 timer 90% 100%
12-24 timer 70% 100%
24-48 timer mindre enn 50% 100%
over 48 timer, ikke sendt ingen 100%
Bestilling sendt ingen ingen

 

Utvekslingspolitikk

Vi tilbyr ingen utvekslingstjeneste for noen produkter på dette tidspunktet. Siden alle varene er bestilt, har vi ikke ferdige kjoler eller produkter som kan sendes i bytte mot returnerte varer. Du må returnere uønskede varer (hvis kvalifisert i henhold til returrett), og deretter legge inn en ny ordre på erstatningsartiklene. Alle nye ordrer er underlagt gjeldende produksjonsperiode.

Returprosess

Vær oppmerksom på at varer som returneres i uakseptabel tilstand ikke vil bli behandlet som refusjon og vil bli sendt tilbake til deg.

1. Send inn en returforespørsel til vår kundeservice innen 14 dager etter mottak av bestillingen. Ta med en forklaring og fotografier som angir årsaken til at du kommer tilbake. Vær oppmerksom på at retur ikke vil bli akseptert uten forhåndsgodkjenning fra vår kundeservice.

2. Når vår kundeservice har godkjent forespørselen din, vil vi gi deg returadresse og "Produkt returskjema". Send varen (e) gjennom ditt lokale postkontor innen 3-5 virkedager. Vær oppmerksom på at vi ikke betaler noen avgift eller tollgebyr hvis det oppstår.

3. Når mottatt på vårt anlegg vil returen din bli behandlet innen 48 timer. Når returneringen din er bekreftet og inspisert, kan du tillate opptil to faktureringssykluser for å bli kreditert kontoen din, avhengig av bank eller betalingstjeneste. Din bank eller betalingstjeneste kan kreve en liten transaksjonsgebyr.

4.Originalt fraktgebyr og returfraktgebyr refunderes ikke.

Merk: vi forbeholder oss retten til ikke å behandle refusjonen hvis de returneres i uakseptabel tilstand.

Returadressen: vennligst kontakt vår servicemail - [email protected]